Część słówek i zwrotów było im znajomych, co ułatwiło zrozumienie kontekstu. Resztę domyślali się dzięki gestom i tonacji nauczyciela. Ilustracje, które towarzyszyły tekstu, również pełniły istotną rolę, umożliwiając dzieciom lepsze zrozumienie narracji.
Głośne czytanie w języku angielskim nie ograniczało się do analizy każdego słowa, lecz skupiało się na zrozumieniu sensu całościowej historii. To podejście wzbudziło zainteresowanie uczniów, zachęcając ich do odkrywania języka przez kontekst oraz emocje. Kolejnym krokiem było zaangażowanie uczniów w proces tworzenia własnej książeczki na temat głodnego Kulfona.
Wspólna praca nad treścią książki, uzupełniona nagraniem głosowym uczniów, była nie tylko sposobem na praktykę językową, ale i na budowanie wspólnej historii. To właśnie takie interaktywne formy nauki mogą być niezwykle skuteczne, zachęcając dzieci do aktywnego udziału w procesie poznawczym i twórczym.
Zapraszamy do przeczytania i odsłuchania historii stworzonej przez uczniów, która będzie miała swój dalszy ciąg. ---> BOOK
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz