środa, 29 kwietnia 2020

Czytelnictwo.....

„Przyzwyczaić się do czytania książek - to zbudować sobie schron przed większością przykrości życia codziennego.”

William Somerset Maugham

Drodzy Uczniowie,
Tęskno mi za książkami, które siedzą samotne w szkolnej bibliotece a jeszcze bardziej tęskno mi za Czytelnikami, którzy codziennie odwiedzali Bibliotekę i wypożyczali książki.
Aby ten czas kwarantanny dobrze spożytkować przygotowałam dla Was „padleta” z propozycjami czytelniczymi. Mam nadzieję, że znajdziecie tam coś dla siebie.
Do stronki będą dodawane nowe propozycje czytelnicze. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś fajnego i pożytecznego!
Zapraszam Was drodzy Czytelniczy co e-biblioteki
Kliknij----> https://padlet.com/kasiagryzlokmak/Biblioteka

Katarzyna Gryzło- Kmak

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz