czwartek, 5 stycznia 2023

,,Szkolni Przyjaciele to My! ” – projekt edukacyjny klasy 3

Metoda projektu pozwala na kształtowanie u uczniów wielu umiejętności związanych z podejmowanie konkretnych działań: od fazy planowania, aż po ich realizację i ocenę. Projekty to działania pełne eksperymentów, wspólnego doświadczania i zadań zespołowych. Podczas projektu dzieci rozbudzają swoją wyobraźnię, trenują pracę w grupie i prezentowanie własnych wypowiedzi na forum oraz uczą się szacunku wobec innych.

Kolejnym projektem, który realizowała klasa 3 była praca nad stworzeniem prezentacji przedstawiającej klasę jako grupę SZKOLNYCH PRZYJACIÓŁ, a więc kolegów i koleżanek, którzy dobrze się znają, świetnie potrafią razem pracować, uczyć się i bawić.

Pracując w projekcie uczniowie musieli wykazać się wieloma umiejętnościami. Trzecioklasiści przeprowadzali wywiady ze swoimi przyjaciółmi, tworzyli portrety swoich rówieśników oraz redagowali ich opisy. Podczas realizacji projektu udało nam się także nagrać klasowego jingle /dżungla/, który towarzyszy nam często podczas zajęć, przerw i wspólnych działań.

Prezentacja multimedialna, która powstała w ramach projektu prezentuje nie tylko efekty naszej pracy, ale na pewno będzie dla wszystkich ,,Szkolnych Przyjaciół” z klasy 3 świetną pamiątką z czasu, którego dane nam był razem spędzić. To czas wytężonej pracy, wzlotów, może czasem większych i mniejszych trudności, ale też chwil szczęścia i radości.

Niech ten projekt będzie naszym wspólnym dziełem. Niech będzie dowodem na to, że każdego dnia można zrobić coś nowego i ciekawego. Wystarczy trochę chęci i zaangażowania, a pomysłów Wam na pewno nie zabraknie. Dziękuję za pracę w projekcie. Z wielką przyjemnością mogłam  w nim wziąć udział.

Lucyna Wolnik




Kliknij w link poniżej i zobacz naszą prezentację! :)

SZKOLNI PRZYJACIELE TO MY!- prezentacja uczniów

W prezentacji znajdują się zdjęcia wykonane przez uczniów przy użyciu aparatu fotograficznego zakupionego w ramach programu "Laboratoria Przyszłości".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz